Bewertungen von Hong Kong Garden Groningen

Neue Beurteilungen

5.0
Andrewoosthout
Gestern
Ellen
Gestern

Heerlijk gegeten! Snelle bezorging.

Ron Bielsma
16 Mai 2022

Heerlijk

Jef
15 Mai 2022

Erg lekker

Jochem Atema
13 Mai 2022

Snelle levering. Goede producten

Enno
13 Mai 2022

Jammer dat de bami aangebrand was. Verder heerlijk eten. Snelle en vriendelijke bezorging.

Rik Postma
10 Mai 2022

Had deze keer maar een kleine bestelling, maar was net als altijd erg lekker ! Betslling werd mooi en keurig op tijd bezorgd !!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Oostmeijer
1 Mai 2022

We hebben weer heerlijk gesmuld!

Jochem
30 April 2022

Snelle bezorging. Goede producten..

Arjan K
27 April 2022

Lekker alsvanouds, ze mogen voor ons vaste klanten wel eens iets extra's geven (kroepoek,kalender ;) )

Mira
27 April 2022

Zoals gewoonlijk weer super lekker gegeten, een goede service en vriendelijk personeel!

Ben
27 April 2022
Andrewoosthout
27 April 2022
Rb
23 April 2022

Heerlijk gegeten

Koos
21 April 2022

Lekker.

Clous
21 April 2022

Goede porties, lekker eten, snelle en vriendelijke bezorging.

Rob Abels
19 April 2022
Arjan
18 April 2022

Zoals altijd, lekker en goed eten.

Wolter
15 April 2022

De tas met de bak met tjap tjoy was om omgevallen en de deksel was los dus de tjap tjoy was deels uit de bak gevallen. Hetzelfde geldt voor de saté(saus). Het vervoer van de maaltijden was dus niet goed gebeurd.

Marianne F
14 April 2022

Echt heerlijk!

Ron ten Have
14 April 2022

Zeer matig dagmenu, we vonden het varkensvlees met groente stinken en hebben het weggegooit, de nasi blinkt uit door op witte rijst te lijken met een grof gesneden prei erdoor, tomaten soep ook matig, dit was iig de laatste keer..

Eric Folkerts
12 April 2022

Zoals altijd geweldige kwaliteit

Raymond pieters
12 April 2022

Goed!!!

c
10 April 2022

Smaakt allemaal uitstekend, volgens afspraak bezorgd

Floris
9 April 2022

Ik heb nu 2 keer besteld en hiermee is dit meteen mijn favoriete Chinese restaurant geworden. Het enige minpuntje wat ik heb kunnen ontdekken is dat de mini loempia's niet heel veel smaak hebben, de rest van het eten is echter heel erg goed.

Jochem Atema
5 April 2022

Snelle levering

Rob Abels
5 April 2022
Ina Warringa
5 April 2022
Johan
2 April 2022

Het was heel erg lekker, maar de kip was er over heen gevlogen, vooral in de loempia's was weinig kip te ontdekken

Marianne
1 April 2022

Het was heerlijk! Vriendelijke bezorger

Pafwang
31 MĂ€rz 2022

Top zoals altijd!

Wolter Birza
31 MĂ€rz 2022

Van deze 1 persoons rijsttafel kun je ook prima met 2 man eten. Leuk en lekker al die verschillende gerechten.

JACOB W
28 MĂ€rz 2022
Marion Broekhuis
27 MĂ€rz 2022

Het was weer super

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mir
25 MĂ€rz 2022

Smaakte weer super! Snelle afhandeling en vriendelijke bediening.

de Boer
25 MĂ€rz 2022

Prima op tijd, temperatuur en heel lekker

Anne
24 MĂ€rz 2022

Snel en warm gebracht. Gratis loempia's zaten in afgesloten papieren zak, daardoor niet meer krokant. Jammer dat er geen keuzemogelijkheid is voor een gratis product, bijvoorbeeld: of zakje kroepoek of loempia's. Want wat doe je met 10 slappe loempia's in je eentje...? Weggooien dus, zonde! Nasi Hong Kong Garden besteld, niet wetende dat de verschillende soorten vlees (behalve de saté) en groenten allemaal bovenop de nasi in één bakje werden gedaan... Daardoor smaakte alles hetzelfde en viel de hoeveelheid me tegen. Deze keuze is niet voor herhaling vatbaar, dus. Wel die van de Pisang Goreng: lekker!

Rik Postma
19 MĂ€rz 2022

Eten mooi op tijd bezorgd, dus volgens afspraak en de maaltijd hebben we echt van genoten

Mw Benne
18 MĂ€rz 2022

Primz

Henk Oosterbaan
14 MĂ€rz 2022
Arjan
13 MĂ€rz 2022

Al jaren lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

JACOB W
13 MĂ€rz 2022
Lucy Ramos
13 MĂ€rz 2022

Heerlijk en op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jochem Atema
5 MĂ€rz 2022

Snelle bezorging. Goed van temperatuur en kwaliteit van het gebodene was goed.

Rik Postma
3 MĂ€rz 2022

Keurig op tijd bezorgd en eten erg lekker

Jef
2 MĂ€rz 2022

Toppie!!

Ronald
1 MĂ€rz 2022

Kwaliteit was top!

De Vries
28 Februar 2022

Ik bestelde online, had per ongeluk een gerecht besteld die we niet kennen, dus toen de bakken open gingen dacht ik he dit heb ik niet besteld, nagekeken en toen zag ik dat ik zelf een fout had gemaakt. Dus een nieuw gerecht geprobeerd en eerlijk is eerlijk, het was heerlijk!

Mark
27 Februar 2022
Wilfred
27 Februar 2022
Marcel
25 Februar 2022

2e maal (en tevens laatste keer) besteld bij Hong Kong Garden. Zowel smaak als kwaliteit is van zeer matige kwaliteit. Vandaag Indonesisch besteld (rundvlees in pittige saus). Vlees is enorm droog, de saus is verre van pittig en ruikt/smaakt alsof het tegen ander voedsel heeft aangelegen of in dezelfde pannen is bereid zonder deze eerst schoon te maken. Voor de eigenaren (en liefhebbers van goed Aziatisch eten) het advies om eens bij Hock Sieng aan de Vismarkt te gaan eten om zo kennis op te doen hoe je op de juiste manier Chinees/Indonesisch eten bereid!

Klaas blokzijl
25 Februar 2022
😁😇
19 Februar 2022
Dick
18 Februar 2022

Zoals gebruikelijk weer heerlijk gegeten! Perfectie bestaat niet vandaar vier sterren


Jj
15 Februar 2022
Peter
15 Februar 2022

Babi pangang was perfect, vlees heerlijk geroosterd . Zeker voor herhaling vatbaar.

Leertouwer
14 Februar 2022

Heerlijk eten en snelle bezorging.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

W. Boelens
13 Februar 2022
Cor & Elsa
13 Februar 2022

Opnieuw weer overheerlijk gegeten van een combimaaltijd voor 2 personen, werkelijk 5 ster!! Makkelijk besteld en betaald via de app en daarna nog eens snel en gratis thuis afgeleverd door de het beste chinese restaurant van Beijum (en zelfs van de provincie Groningen): " Hong Kong Garden" Overheerlijk en snel... bestel dus in Beijum!!

Monique Kruzenga
11 Februar 2022

Zoals altijd was het eten weer heerlijk en genoeg voor iedereen (en kliekjesdag) Tot de volgende keer.

Ina reinders
10 Februar 2022

Altijd goed eten en snelle bezorging

M. Thomas
8 Februar 2022

ik had aangegeven bij de opmerkingen dat ik geen kleine loempia's wilde, maar graag als het kon kroepoek. daar is niks mee gedaan. heel jammer. als ik een grote loempia bestel, wil ik noet nog eens veel kleintjes daarbij. misschien kan het keuze menu voor gratis aangepast worden met bv kroepoek.

Ber
4 Februar 2022

Nasi hongkong garden viel erg tegen. Vleeswaren was niet lekker en de nasi was niets meer dan kleffe rijst. De loempia was wel lekker.

R.
1 Februar 2022
De boer
30 Januar 2022
Tim Bouman
21 Januar 2022

het eten was erg lekker maar de bezorging was weer geleverd met dat de helft van de sate saus uit het bakje was gelopen.

Nina
20 Januar 2022

Prima Chinees. Vriendelijke bezorgers.

Jacob Wilkens
16 Januar 2022
Marianne F
9 Januar 2022

Ik had de mini rijsttafel besteld. Ervan genoten. Volgende keer bestellen we weer

Bartold
9 Januar 2022

Het eten was een beetje flauw, maar daar kan je natuurlijk zelf iets aan doen. Verder was het wel lekker. Zeer snelle bezorging !

Ton
9 Januar 2022
Jacob Wilkens
2 Januar 2021
Mireille Slijfer
2 Januar 2021
Adriana
1 Januar 2021

Dit is nou al de zoveelste keer Grote loempia is erg slap De kipkerrie zit geen smaak aan Proeft niet eens als kerrie Ik wou dat hongkong garden een keer reageerde op de opmerkingen en er wat mee gaan doen Dus mail,bel of stuur mail

Ammeraal
1 Januar 2021

Helaas was het eten dit keer wat minder dan we gewend zijn jammer genoeg. Bezorger was erg onvriendelijk, duidelijk aan gegeven dat er telefonisch contact opgenomen kon worden als bezorger aan de deur stond.

Kroon
30 Dezember 2021

Goed eten snelle bezorging

J
29 Dezember 2021
Rita
26 Dezember 2021

Snelle bezorging, prima kwaliteit

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Birza
21 Dezember 2021

Eten smaakt lekker, hoeveelheden voldoende, bezorging altijd mooi op tijd. 1 Min-puntje Eten wordt niet heel heet/warm afgeleverd. Het is echt op meteen eten en door eten temperatuur.

Oscar
21 Dezember 2021

Bedankt voor de kalender!!

F. Lauw
20 Dezember 2021
Ina reinders
20 Dezember 2021

Goed eten heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Broekhuis
18 Dezember 2021

Was een half uur later dan de afgesproken tijd

Cor Verbeek
16 Dezember 2021

We kregen een maaltijd die we niet hadden besteld.

Kornelcie
14 Dezember 2021

Heerlijk eten en goed verzorgd.

me
13 Dezember 2021
Jacob Wilkens
12 Dezember 2021

Het eten was heerlijk, de gratis cola hebbe

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Johan
11 Dezember 2021

Lekker

Donald van Krieken
9 Dezember 2021

Maar vegetarisch mini loempia’s zacht (donker) dan 5 weken geleden 👍👌(harde)mini loempia’s en volgende keer okĂ©! Jullie moeten weten lichte mini loempia’s 👍👍👌en eten wij wel lekker dan mini loempia’s redelijk!

Lies Schurer
6 Dezember 2021

Het eten was heerlijk! Expres om 14.00 uur besteld met als bezorgtijd 17.30 uur. Jammer dat het dan toch te laat bezorgd wordt. Blikje cola ontbrak. Graag volgende keer bellen als het te laat komt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wolter
5 Dezember 2021

Duurde meer dan 1 uur......😱

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Karin Driesens
5 Dezember 2021

Lekker, goed warm en genoeg, goede prijs/kwaliteit verhouding. Één dingetje: op de website staat reclame dat je gratis mini-loempia's bij je bestelling krijgt, maar als,je dan gaat bestellen, staat er ineens een gratis drankje bij ipv de mini-loempia's.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

schuls
3 Dezember 2021

het eten was erg smaakvol en goed op temperatuur en de bezorging was voor de afgesprokentijd

Paul
30 November 2021

Heerlijk uitgebreid keuzemenu voor 2 personen.

Eric Folkerts
28 November 2021

Top eten zoals de laatste 25 jaar dat wij hier bestellen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jacob Wilkens
28 November 2021
Lucy Ramos
28 November 2021

Heerlijk eten, betaalbare prijzen, goede service.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Fam van Zwol
28 November 2021

Het was mooi op tijd, goed warm en prima porties.

A
27 November 2021

Als altijd, goed eten.

Tamara
25 November 2021

Babipangang was anders niet lekker

Blomsma
21 November 2021

Het eten was prima, erg lekker. Helaas is bij de saté ajam de helft vd saté saus in de papieren zak gelekt uit de beker tijdens de bezorging. Er was gelukkig nog wat over om van te nuttigen..maar omdat ik bijna nooit problemen heb gehad met de bezorging en het eten altijd goed warm en lekker is, zie ik dit vandaag door de vingers :-)

Broekhuis
19 November 2021
Janita
19 November 2021

Het was heerlijk en lekker warm, hellemaal goed! Ga zo door!!

T en B
19 November 2021

Het eten smaakte heerlijk, bij de rijsttafel zaten ook mini loempia's en kippenvleugels, die vind ik veel te vet, de rest smaakte goed.

Henk Veen
13 November 2021

Lekker eten en een vriendelijke bezorget

J. van der Ploeg
13 November 2021

Ik heb regelmatig eten bij jullie besteld. Het was altijd goed. Deze keer was met name de bami nagenoeg koud.

Klaas
13 November 2021
Anja
10 November 2021

Snel bezorgd en heerlijk eten!

Anita Vetter
9 November 2021

Voor de eerste keer als vaste klant zeer ontevreden. Ik vond het een ramp bestelling. Eerst miste er wat. Daarna was t niet de bestelling die ik hoorde te krijgen. Nasi leek wel gewoon witte rijst zat bijna niks door. Heb dit nog nooit meegemaakt bij u. Maar dit was slecht

Jessie
9 November 2021

Teleurgesteld vandaag. Het vlees was niet echt vers meer. Waarschijnlijk opnieuw opgebakken in een pan. Waar ik ook diep teleurgesteld in ben zijn de bezorgkosten. Die zijn plotseling 2 euro geworden terwijl ik een paar straten van het restaurant woon. Wel een snelle bezorging 1 minuutje fietsen

Anoniem
9 November 2021

Het was weer heerlijk en precies op tijd bezorgd. Op naar de volgende keer.

Kailola
7 November 2021
Wim
7 November 2021

Half uur te laat Eten was niet warm meer Kroepoek vergeten 2 keer achteraan gebeld Wel een aardige bezorger

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Margo
2 November 2021
Rik Postma
2 November 2021

Een echt lekker hap en buitengewoon snel bezorgd !!

Jessie
25 Oktober 2021

Lekkere bami/Nasi met de kleine portie kun je wel 2 dagen van eten. De char Sui is echt de beste van Groningen. En het wordt bezorgd op de afgesproken tijd. Als je geluk hebt misschien eerder

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hofman
24 Oktober 2021

Weer ouderwets lekker.

Dick
22 Oktober 2021

Het eten was op tijd,warm en lekker,wat wil je nog meer!

Jessie
22 Oktober 2021

De beste Chinese restaurant van Groningen. Lekkere Nasi en goed gekruide kip met een lekkere saus. Ook een super snelle bezorging met een vriendelijke bezorger.

Stam
21 Oktober 2021

Bezorging prima, eten goed warm en zeer smakelijk. Portie ruim voldoende.

Kosmei-jer
14 Oktober 2021
Jef
14 Oktober 2021

Heerlijk

S. Yildirmaz
10 Oktober 2021

Ik heb een bestelling gedaan bij jullie welke niet compleet bezorgd. Vervolgens achteraan gebeld en het zou alsnog geleverd zou worden, maar het is niet gebeurd. Ik vond het jammer dat het zo is verlopen!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ber
9 Oktober 2021
Alex
6 Oktober 2021

Geen Kwaliteit, smaakloos....kwantiteit is goed.

Hendrik
6 Oktober 2021

Lekker 😋

Goedhart
4 Oktober 2021
Jessie
4 Oktober 2021

Lekkere versie bami met goed gekruide char siu. Je proeft de honing. En een super snelle bezorging met een vriendelijke bezorger.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jacob W
3 Oktober 2021

We hebben weer heerlijk gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marianne
1 Oktober 2021

Heerlijk!

Jessie
28 September 2021

Een goede Chinese restaurant. Met lekkere cha siu en lekkere loempia's. En een super snelle bezorging. Heb hier vaker besteld en zal het ook blijven doen. De tomatensaus is hartstikke lekker

Nvt
28 September 2021

Bestellen en betalen was zeer makkelijk online te doen. Het eten was op de juiste tijd klaar en het was heerlijk! Was onze eerste keer maar zeker voor herhaling vatbaar!

Maring
27 September 2021

Het heeft ons heerlijk gesmaakt, en het werd vlot gezorgd

Lucy Ramos
24 September 2021

Heerlijk eten. Op tijd bezorgd. Dank u wel.

E.Bolhuis
22 September 2021
Hardenberg
14 September 2021

Eten 4,5 sterren, bestelling 5 sterren. Eten was prima, zeer lekker en ruim voldoende.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Willem van de Kamp
30 August 2021

Heel tevreden met kwaliteit e vriendelijke bezorging.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Birza
29 August 2021

Gebakken banaan blijft moeilijk te bezorgen Beetje slap en suiker klonterig nat. Smaak is wel erg lekker. Leuk om een keer een meer gevulde tomatensoep te hebben. Toch blijf ik de eenvoudige zoete chinese soep lekkerder vinden..

Dick
27 August 2021

Het eten was weer heerlijk ! Kwam wel een half uur te vroeg maar wie maalt daarom!

Jessie
26 August 2021

Lekkere mihoen met een goede saus. En een super snelle bezorging. De beste Chinese restaurant van beijum

Jeroen
24 August 2021

Lekker eten snelle bezorging en vriendelijke personeel.....top!!!!

Broekhuis
22 August 2021

Het was SUPER

Richard
20 August 2021

Eten altijd goed

Ronm
17 August 2021

Was weer erg lekker en mooi op tijd gebracht

Fam. Waldner
16 August 2021

Heerlijk gegeten, keurig op tijd bezorgd en uitgebreide rijsttafel.

Arjan
16 August 2021
Jansen
15 August 2021

Veel snel warm en goed te eten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kim
14 August 2021

Onze vaste Chinees, ook nu we verhuist zijn naar Meerstad. Altijd het maandmenu, genoeg eten en genoeg saus!

JB
12 August 2021

Altijd heel goed!

Jeroen
9 August 2021
Hiemstra
7 August 2021

vriendelijke attente bezorging, perfect ingepakt, goed warm, voor herhaling vatbaar

Ronm
4 August 2021

Prima ! En op tijd bezorgd

Jacob Wilkens
3 August 2021

Een traktatie, zo lekker.

wel bekend
2 August 2021

we hadden geen sambal, en geen saus bij onze loempiaantjes

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hendrik
31 Juli 2021

Lekker 😋

Marjan
29 Juli 2021

Prima kwaliteit. Heerlijke gerechten en als bonus kregen we er lekkere mini loempia's bij.

Greetje Sebens
29 Juli 2021

De gratis mini loempiaatjes waren niet bij geleverd. En het was 20 min later als ik had aangegeven.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

johsn
27 Juli 2021

prima eten, jammer dat de kroepoek slof en niet lekker crispy wa

peter zeef
26 Juli 2021

het eten was klasse,ga zo door.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anneke de Vries
25 Juli 2021

Wij hadden menu 64 besteld met een grote Nassi. We kregen er 8 mini loempia's bij. De loempia's waren helaas vrijwel niet gevuld, de nassi vonden we lauw en het vlees was zo erg donker dat het deels uit elkaar viel en keihard was. Net of het opnieuw en dan te hard voorgebakken was. Normaal zijn we altijd tevreden maar deze keer helaas niet! De bezorging was uitermate snel en correct! Dank daarvoor, het eten deze keer dus niet geweldig helaas!

Frank
23 Juli 2021

Bezorging, netjes , optijd eten , was heerlijk!

Meinema
22 Juli 2021

Heerlijk gesmaakt ,en prima op temperatuur op afgesproken bezorgd Al met al een dikke pluim

Ottes
22 Juli 2021

Online bestelling viel duurder uit als telefonische bestelling ( even afgezien van de grote nasi portie ) Normaal waren we 13,- euro voor babi pangang + nasi kwijt en we bestellen zeer regelmatig. het vlees was dit keer minder goed, anders is het altijd perfect met voldoende saus. Bezorging is zoals altijd vlot en goed, krijgen altijd 2 euro.

Bert
21 Juli 2021

Heerlijke portie Babi Pangang die na een ziekteperiode zeer welkom was. Goed en vlot bezorgd.

JB
21 Juli 2021
Anoniem
18 Juli 2021

Weer net zo goed als altijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Johan
17 Juli 2021

Het smaakte heerlijk, en het werd vlot bezorgd, top

R. Drogt
16 Juli 2021

Ik weet niet wat er aan de hand is. Originele kok op vakantie? Altijd top tipan. Nu smakeloos zelfs de bami niet goed op smaak zonder groenten. Noooit meegemaakt zeer teleurgesteld


Mieke
14 Juli 2021

Heerlijk eten, snelle bezorging!

Birza
14 Juli 2021

Eten lekker maar gewoon standaard chinees. Bezorger aan de vroege kant waardoor eten wat langer op tafel stond voor mijn medeeter kwam.

Verspagen
13 Juli 2021

Verkeerde bestelling.

Eric folkert
13 Juli 2021

Zoals altijd super lekker gegeten. Ik denk 1 van de beste Aziatische restaurants van Groningen. Ik zou dit restaurant bij iedereen aanbevelen

Van Duinen
11 Juli 2021

Het eten was erg lekker en goed warm

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Liesbeth Kooi
9 Juli 2021

Prima eten. Alleen de Mihoen was smakeloos

Trijntje
9 Juli 2021

Heerlijk

Loes Koning
7 Juli 2021

Ik had kroepoek bestrld maar die zat er niet bij. Met vr gr loes

Harry Veenstra
7 Juli 2021

Heelijk gegeten, alles was prima

Hendrik
7 Juli 2021

Lekker, warm en snel.. Zijn ook niet anders gewend 👍

Kim
6 Juli 2021

Erg lekker gegeten, bestel hier al jaren en elke keer net zo lekker!

Ronm
6 Juli 2021

Saté saus zat compleet door mijn Babi pangang zoetzuur heen ... Niet echt een pluspunt. Voor de rest was het lekker

Bdj
6 Juli 2021

Kwaliteit is perfect. Allleen jammer van die bezorger die weigert 1,5 meter afstand te houden en doet alsof het 2019 is. Heel erg jammer! Moet nadenken of ik er het komende jaar weer zal bestellen.

Sis
5 Juli 2021

Fijne Chinees. Goed eten, normale porties. Alleen een kroepoekje ontbrak.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ge
29 Juni 2021

Zoals altijd lekker

Jacob
27 Juni 2021

Weer super lekker gegeten, onze complimenten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nicolas Alizadeh
27 Juni 2021

ben al bijna 30 jaar klant bij Hong Kong Garden! Dus dat spreekt voor zich!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marianne
26 Juni 2021

Heerlijk!!. Gaan we gauw weer doen

Kosmei-jer
23 Juni 2021
Brandsma
21 Juni 2021

Prima gerechten

Jacob
20 Juni 2021

Heerlijk eten !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

JdB
19 Juni 2021
Oostmeijer
18 Juni 2021

We hebben weer heerlijk gegeten, zoals altijd!

Lydia
13 Juni 2021

Altijd goede kwaliteit. Vers en smaakvol. Niets veranderen aan het recept. Snelle levering ook.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Karin Driesens
12 Juni 2021

Lekker, genoeg en goed heet

Neurink
11 Juni 2021

Wij hadden 2 loempia,s en tomatensoep besteld de Bestelling was snel klaar en bezorgd en smaakte goed zowel de soep als de loempia,s en kregen er gratis mini loempia,s bij

Josée prima nasi
9 Juni 2021

Prima nasi, goede saté.

kauffman
9 Juni 2021
Robert
6 Juni 2021

Beste Tipan van Groningen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Trijntje
5 Juni 2021

Het was heerlijk Goed van smaak!

Birza
4 Juni 2021

Lekker gegeten. Eten was goed warm, voldoende te eten. Jammer dat de gebakken banaan in een afgesloten bakje zit want daardoor zijn ze minder knapperig maar smaken wel erg lekker.

Laura
3 Juni 2021

Snel bezorgd. Lekker gegeten!

Anita
3 Juni 2021

Het was heerlijk,, wel lang wachten 3 kwartier. Vriendelijke bezorger.

K.
3 Juni 2021

Was weer prima

Hans
2 Juni 2021

Lekker snel en heel goed eten, bedankt

DBJ
30 Mai 2021
Beijum
30 Mai 2021

Gewoon prima Chinees eten, keurig op tijd bezorgd.

Ton
29 Mai 2021
Marlies
28 Mai 2021

EĂ©n loempia was wat donker en de lekkere sambal zat er niet bij

Pieters
27 Mai 2021

Service goed eten goed👍👍👍

Jef Stephanus
26 Mai 2021
Mark
24 Mai 2021

Was binnen 20 minuten al bezorgd, goed heet en smaakte lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jacob
24 Mai 2021
M .Broekhuis
20 Mai 2021

Het was super

E Timmer
20 Mai 2021

Heerlijk gegeten! De loempiaatjes een leuke verassing!

Christa
15 Mai 2021

Lekker eten, alleen was het helaas niet erg warm meer :(

Lucy Ramos
15 Mai 2021

Heerlijk eten, goede service!

Tamara
13 Mai 2021

Het eten is lekker, maar ik vind jammer dat ze zo laat bezorgen , ik eet liever wat eerder

Frits
12 Mai 2021

Was weer super. Meer dan je op kan.

Jacob Wilkens
10 Mai 2021
Trijntje
9 Mai 2021

Heerlijk!

Nataliya
7 Mai 2021

Super lekkere gerechten. Bedankt voor het presentje.

Mabel
7 Mai 2021

Eten is van goede kwaliteit

JdB
6 Mai 2021
Tineke
4 Mai 2021
Anoniem
1 Mai 2021

Eten smaakte wel Kipkerrie mag wel iets meer smaak aan En vind het mooi hoor dat ze snel nieuwe brengen want er lag eten scheef in de tas tas vies Had alleen wel verwacht iets van competatieverwacht moest toch wel weer op eten wachten Maar goed helaas niet helemaal tevreden

M.Prinsen
27 April 2021

Het eten was lekker. De bestelling kwam snel. Een klein minpuntje: de bestelde kroepoek zat er niet bij. Omdat mijn gasten al snel zouden vertrekken, en verder alles prima was, hebben we er niet over gereclameerd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jacob Wilkens
27 April 2021
Marjan
20 April 2021

Helemaal top. Heerlijk eten. Lekker vers. Bestel hier al jaren.

Bet
18 April 2021

Eten was tekoud Vorige bestelling was ook al niet oké Kreeg gewoon niet wat ik besteld en betaald heb Heb dit ook gemeld maar geen reactie Was vroeger prima maar weet niet of ik langer klant moet blijven er is keus genoeg

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Oostmeijer
18 April 2021

Altijd weer genieten als we eten van jullie eten!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Janet Veldman
17 April 2021

De Gado Gado was lauw en er zaten harde stukken in. Het leek wel oud en zo vies. Gelijk weggegooid. De Wan Tan soep was heerlijk en warm.

Birza
15 April 2021
Martine
15 April 2021

Altijd goedđŸ‘đŸŒđŸ˜Š!!

Karin
11 April 2021

Superlekker, alleen alles was niet even goed warm, andere keren was dit wel zo, soms zelfs heet.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lianne
6 April 2021

Ik heb al veel Chinezen gehad. Dit is toch de lekkerste.

Wim
6 April 2021

Kwam een kwartier te laat

rolf
6 April 2021
Damkat
5 April 2021
Mieke
4 April 2021

Heerlijk eten en snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Teuben
4 April 2021

Wederom top!!!

Trijntje Bos
3 April 2021
J.B.
2 April 2021

Goede en lekkere gerechten! Alleen het varkensvlees van de babi Pangang was voor een deel best wel vettig, niet zo lekker dus.

Koning
31 MĂ€rz 2021
Andrew Oosthout
30 MĂ€rz 2021

Lekker en snel bezorgd

re
29 MĂ€rz 2021

de bezorging was erg snel, het eten smaakte goed. een min puntje was dat de olie te proeven was en het was ook erg vet. (vetter dan normaal)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jacob
28 MĂ€rz 2021

Het was zoals altijd weer heerlijk...dank.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Margo
28 MĂ€rz 2021
Andrew Oosthout
28 MĂ€rz 2021

Lekker en veel extra's

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Trijntje
28 MĂ€rz 2021

Leuk kleine loempia's erbij Verder erg lekker

Salakory
27 MĂ€rz 2021

De bestelling heeft langer geduurd dan de afgesproken tijd. Uiteindelijk was onze loempia's niet meer lekker krokant en warm.

Hofman
27 MĂ€rz 2021

We vonden het jammer dat we wat langer moesten wachten en daardoor koelde het eten wat vlug af. Misschien beetje te lang onderweg. Maar een vriendelijke bezorger en het eten was lekker.

Dijkema
27 MĂ€rz 2021

Goed eten.

Bruntink
26 MĂ€rz 2021

Uitstekend!!

Andrew Oosthout
23 MĂ€rz 2021
Rob Abels
23 MĂ€rz 2021

Eten was weer heerlijk, kroepoek is vergeten, maar werd snel weer bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

jan
22 MĂ€rz 2021

altijd goed beloofde bezorgtijd word niet altijd nagekomen!!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Boekholt
21 MĂ€rz 2021

De nassi was veel veel veel te vet. Rijst hoort gebakken te zijn in niet in een laag olie. Heb het helaas weggegooit

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bergsma
21 MĂ€rz 2021

Prima. Lekker gegeten!

Wim
15 MĂ€rz 2021

Wat vet randjes bij babi pangang Iets te laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Andrew Oosthout
13 MĂ€rz 2021
Richard
12 MĂ€rz 2021

Heerlijk...altijd. als je rechtstreeks bij hun besteld krijg je zelfs wat extra's super.

Tromp
11 MĂ€rz 2021
Birza
10 MĂ€rz 2021

Mooi op tijd bezorgd. Netje verpakt. Lekker eten. Mag van mij wel warmer maar dat blijft lastig met bezorgen.

Rob Abels
8 MĂ€rz 2021

Heerlijk eten weer. Tot de volgende keer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bert
8 MĂ€rz 2021

Bezorging was 35 minuten telaat Dat was nog niet zo,n probleem Bij het uitpakken bleek de grote bami bleek een kleine nasi te zijn Gelijk maar bellen dacht ik Nee geen gehoor steeds in gesprek Toch maar begonnen met eten van de tipan kip ,we hadden het nog nooit eerder gehad en wisten niet wat we kregen Maar op de kaart stond er een klein pepertje voor dus pittig dachten wij Nee dat was het niet bepaald dus ben niet zeker of we wel de tipan kip hebben gehad Later nog gebeld maar was heel druk werd mij verteld waar ik niet aan twijfel er zou een notitie van worden gemaakt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Elso Kwak
7 MĂ€rz 2021

Had niet veel smaak.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Meike
4 MĂ€rz 2021

Gewoon lekker.

Jack
4 MĂ€rz 2021

Weer heerlijk gegeten! We hadden wel een te korte borreltijd want de bestelling kwam een kwartier te vroeg!

Yrza
3 MĂ€rz 2021

Altiid heerlijk eten, snel bezorgd. Kip state was wat taai dit keer. Dit man gebeuren

Jorn Versluis
3 MĂ€rz 2021

Alles was goed. Het eten was lekker en de bezorging was op tijd.

Linda Veenstra
3 MĂ€rz 2021

Zowel de bak met vlees en saus was open waardoor een deel van de saus in de zak zat en niet meer eetbaar was, dit geldt ook voor de sate.

Ina zwart
2 MĂ€rz 2021
Andrew Oosthout
2 MĂ€rz 2021

Lekker eten snelle bezorging